R.I.P.

Ahojte,
toto je môj prvý príspevok ako bloggerky, čo budete môcť aj o chvíľku pozorovať :D . Nebudem tu rozpisovať žiadnu tému, to sa vybláznim až v ďalších postoch dúfam, že sa vám blog bude páčiť. Hlavne sa budem venovať móde či už na Slovensku ale aj v zahraničí, predovšetkým v Anglicku, kde som strávila veľa času :) . Môžte sa inšpirovať ale aj sa niečo nové dozvedieť, týmto chcem nadviazať na môj ďalší príspevok, ktorý plánujem, bude o BOXING DAY in England(Liverpool). Budem uverejňovať aj moje fotky,  "môj štýl", ktorý je v celku rozmanitý či už ide o oblečenie, extravagantný alebo ide o účesy,make-up ,či nechty. Občas, keď mám čas tak vyrábam rôzne HAND-MADE vecičky od výmyslov svete tak sa naozaj máte na čo tešiť.

R.I.P.
 to the girl you used to see, her days are over, she's over.
 I've decided to give you all of me.
 Come closer. Come closer.
 I’m ready for ya 
 Hit ‘em all, switch it up
 Put 'em on, zip it up
 Let my perfume, soak to the universe 
 No option for her, you sayin’ no
 I run this game, just play your role 
 Follow my lead, what you waitin’ fo’?
 Thought it over and decided it is my world 
 I’m ready for ya
 I’m ready for ya
 I’m ready for ya
 R.I.P.

 to the girl you used to see Her days are over.


*Ritu Oru zbožňujem, aj jej štýl a hlas, no proste celá je krásna :). Nie len preto som si vybrala túto pieseň ale hlavne preto, že ma to momentálne absolútne vystihuje. 
I've decided to give you all of me.
I’m ready for ya.




I´m a maniac,maaaaaniac on the floor.

    Instagram


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Celkový počet zobrazení stránky

Následníci