Not so Wild

Believe me, I´m not so Wild. 
Možno iba tak vyzerám ...
Možno sa na niečo hrám...
Možno som mala ťažký deň...
Možno to bol iba sen...
Možno je to len maska...
Možno už všetko praská...
Možno som horšia ako sa zdá...
Možno je to len hra...
Možno za veľkými slovami je len prah...
         a za mojimi činnmi sa skrýva strach.
A tak preto prosím ťa ešte raz, neodsúď ma zaraz.
"Možno."
 Je to Áno alebo Nie? Je to Nikdy alebo Vždy? Je to Ostaň alebo Odíť? Je to Nenávidím ťa či Milujem? Je to Váhanie či Zapieraná pravda? Podľa mňa "Možno" má skrytý diabolský potenciál. Lebo týmto jedným slovom možte odsúdiť človeka. Možno som taká či onaká a možno ani nie...možno som len ako tamtá...či skôr ako každá, no možno som ako žiadna iná.
                                           
"Maybe."
Yes or No? Does it mean Never or Always? Is it Stay or Leave? Is it I Hate you or I Love you? Is it only hesitation or hiden truth? I think that "Maybe" has hidden evil potential. Maybe I am like you think or like others think, maybe not...maybe I am just like her...or rather like all girls, but maybe I am line no one.
Možno Mali by ste sa sami presvedčiť.
Maybe You should convince yourself.

Outfit: T-shirt: Atmosphere / Skirt: H&M / Crop top: Atmosphere / Bag: Ebay / Shoes: Converse / Suit: Second-hand / Sunglasses: Ray-ban / Watches: Michael Kors / Bižu: Primark


*My essentials*
Thank you.

2 komentárov:

  1. juu mám uplně stejný tričko jako ty :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Primark!* je úplne super na leto... môžem si dať pod to aj plavky a isť na pláž :) alebo len takto do mesta! s čím ho nosíš ty?

      Odstrániť

 
Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Celkový počet zobrazení stránky

Následníci