*Sunny day*

*Sunny day*
Slnečným dňom nemyslím práve ten dnešný, ale ten počas ktorého bol tento outfit nafotený. Poslednou dobou som nemala veľa času ani na fotenie, ani na písanie. Z toho dôvodu som pridala posledný post *Delicious Delik* až dnes. No pred chvíľou som si pozerala neaké tie fotky v pc a našla som tieto :3
Och moja milovaná kabelka v kombinácii s týmito mega praktickými šatami.
Ten deň som mala ešte čas, čas stíhať sa starať o moje krsniatko, ísť nakupovať a ešte aj fotenie.
CHVÁLIM SA! :D
                                                                
 Sunny day, i don´t mean day just today, but the day before ... when this outfit has been taken. These days I have not time for photographing or writing. Therefore, I added the last post *Delicious Delik* up today. But a while ago I looked at those pictures in my pc and I found these :3
Oh my beloved handbag in combination with this mega practical dress.
 That day I had more time to take care about my niece, go shopping and even taking photos.

*** 









4 komentárov:

 
Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Celkový počet zobrazení stránky

Následníci