07.02.2014

 

07.02.2014
Otázka dňa/Question of the day!
 (Dária-Name day)
...tak som sa snažila hľadať a výsledok je takýto-
...so I tried to find it and the result is-



...a moje meniny su kde? :D Akoby si to meno moji rodičia vymysleli :D...nikde proste..len Darina! Vždy, keď sa s niekým zoznamujem tak sa opýta radšej 2x či rozumel dobre..aleb vypýtajú občianku..už sa mi stalo aj , že do triednej knihy na základnej škole mi napísali Mária a nie Dária :D alebo na strednej - Darja ...nie nie! 
...when is my Name day? :D Maybe my parents think up it. Maybe that ´s why I can´t find it anywhere...only name-Darina, but that is not me!!!! Always when I I have met someone, has ask me twice, whether he understood well..or sometimes people have ask me for my identity card.Once in primary school my teacher wrote down in the class book instead Dária..Mária :D ..yeah these things happend, or also in secondary school- Darja...no,no!
.
.
.

Vďaka mojej kamarátke Renátke :* som to konečne našla! 
Thanks for my friend Renátka :* Finally I found it!



*

 
*
 
Outfit:
*coat: Gate
*bag: Collection
*shirt:second hand
*skirt: Hand-made
*boots: Atmosphere
*necklace: Tally Weijl
*bracelets: HandM
*earrings: gift from my best friends on Name day


6 komentárov:

 
Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Celkový počet zobrazení stránky

Následníci